MARKETINGSTRATEGIE

Wij maken jouw marketing een verlengstuk van je bedrijfsstrategie

Marketingstrategie

Wat ons betreft is marketing de stuwende kracht achter het behalen van de strategische doelen van je organisatie. Als je dat beseft, begrijp je ook dat de effectiviteit van je marketing staat of valt bij een langetermijnvisie en een goed plan.

Je marketingstrategie ontstaat op het kruispunt van de behoeften van de klant en de ambities van de organisatie. Welke positionering, strategieën, kanalen en middelen zorgen ervoor dat vraag en aanbod elkaar vinden? Wat past wél en vooral niet bij de organisatie? En wat is ervoor nodig om meetbare resultaten te behalen?

[naam] creëert voor jou een marketingstrategie die integraal verbonden is met je zakelijke doelstellingen en ambities. En vervolgens helpen we je dit plan uit te voeren.



strategische groei

Een solide strategisch marketingplan staat aan de basis van duurzame groei. Wat is de groeiambitie? Wat maakt het bedrijf uniek? Wat is de grootste droom en waar liggen de uitdagingen? Samen ontwikkelen we een strategisch groeiplan voor de middellange termijn en vertalen dat naar concrete doelstellingen voor de komende kwartalen en jaren.



omnichannelstrategie

Het stikt van de kanalen die je kunt inzetten voor het verspreiden van je boodschap. Maar dat garandeert nog geen resultaat. Wat werkt op het ene kanaal kan hopeloos mislukken op het andere. Als je het goed wil doen kies je heel bewust welke kanalen passen bij jouw klant, boodschap en organisatie en op welke plek in de customer journey je het inzet.



data en technologie

Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen in het marketinglandschap? Wat werkt wel en wat werkt niet? Wij zorgen dat we constant op de hoogte zijn van de laatste kennis, strategieën, tools en systemen. We onderzoeken, testen en implementeren, analyseren data en draaien net zo lang aan de knoppen tot het gewenste resultaat is bereikt.

Even kennismaken?

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Boek een geheel vrijblijvend kennismakingsgesprek om te onderzoeken of ons concept bij je past.