De “moet ik op [insert social kanaal]?” checklist
Het antwoord op deze vragen kan je helpen bij het maken van de keuze voor een bepaald socialmediakanaal.
Kies dus niet vanuit een gevoel van “ik moet overal aanwezig zijn want dat hoort zo”, maar maak een weloverwogen keuze op basis van de investering (in tijd, geld en focus) en wat het je kan opleveren.
Kleine side note
Heb je de tijd? Ga dan vooral nieuwe kanalen ontdekken. Niet om er direct je hele contentstrategie op aan te passen, maar wel om te proeven, ervaren en experimenteren. Wie weet ontdek je wel plekken of vormen van contentcreatie waar jouw boodschap heel goed tot z’n recht komt.
De “moet ik op [insert social kanaal]?” checklist
Het antwoord op deze vragen kan je helpen bij het maken van de keuze voor een bepaald socialmediakanaal.
Kies dus niet vanuit een gevoel van “ik moet overal aanwezig zijn want dat hoort zo”, maar maak een weloverwogen keuze op basis van de investering (in tijd, geld en focus) en wat het je kan opleveren.
Kleine side note
Heb je de tijd? Ga dan vooral nieuwe kanalen ontdekken. Niet om er direct je hele contentstrategie op aan te passen, maar wel om te proeven, ervaren en experimenteren. Wie weet ontdek je wel plekken of vormen van contentcreatie waar jouw boodschap heel goed tot z’n recht komt.