Vandaag weer een tip in de categorie “open deur”. Zo’n tip waarvan iedereen weet dat het eigenlijk zou moeten, maar in de praktijk heeft lang niet iedereen het voor elkaar.
Namelijk…
Een mobiele website.
Wist je dat:
Wil je dus een betere conversie op je website?
> Check hoeveel procent van jouw websitebezoekers je site mobiel bezoekt.
> Kijk kritisch naar je mobiele site: ziet die er netjes en professioneel uit?
> Beoordeel je homepage en/of salespages: nodigen ze uit tot doorscrollen en lezen?
> Controleer je calls-to-action en de techniek erachter: kan men gemakkelijk tot actie overgaan?
That’s it. Een paar simpele aanpassingen kunnen je conversie zo een paar procent verhogen.
Vandaag weer een tip in de categorie “open deur”. Zo’n tip waarvan iedereen weet dat het eigenlijk zou moeten, maar in de praktijk heeft lang niet iedereen het voor elkaar.
Namelijk…
Een mobiele website.
Wist je dat:
Wil je dus een betere conversie op je website?
> Check hoeveel procent van jouw websitebezoekers je site mobiel bezoekt.
> Kijk kritisch naar je mobiele site: ziet die er netjes en professioneel uit?
> Beoordeel je homepage en/of salespages: nodigen ze uit tot doorscrollen en lezen?
> Controleer je calls-to-action en de techniek erachter: kan men gemakkelijk tot actie overgaan?
That’s it. Een paar simpele aanpassingen kunnen je conversie zo een paar procent verhogen.